Tot 350 merken
Tegen het einde van dit jaar moet het aantal merken in de luxewebshop zelfs nog aangroeien tot een aantal tussen 300 en 350. Style.com zal daarvoor het marktplaatsmodel aannemen: partners hoeven enkel de verzending naar de klant te regelen, terwijl onder andere de betaling via de website zal gebeuren, zo schrijft Twinkle.
Voor het assortiment zal Style.com sterk gelinkt zijn aan de grote modemagazines. In eerste instantie wordt er samengewerkt met Vogue en GQ, maar later moeten ook producten die te vinden zijn bij Glamour, Condé Nast Traveller, Brides, Tatler, Vanity Fair en Wired tot het aanbod toegevoegd worden. Al die magazines zitten in de portfolio van uitgever Condé Nast.
Lezers van de magazines zullen in artikels op de websites op artikels kunnen klikken, waardoor ze meer informatie krijgen en een koopknop van Style.com zullen vinden. Condé Nast investeert de komende twee tot drie jaar ongeveer 100 miljoen dollar (91,25 miljoen euro) in de lancering van Style.com.