“Blijven evolueren”
Het nieuwe assortiment bestaat uit handtassen lederwaren van een tachtigtal merken, waaronder Guess, Cowboybags en TOV Essentials. Het totale assortiment van Bol.com bestaat momenteel al uit meer dan negen miljoen artikels.
“De samenwerking tussen bol.com en Schoenen Torfs is alweer een nieuwe stap in de toekomst. Niemand weet écht hoe deze toekomst voor klassieke retailers als Schoenen Torfs zal evolueren. Wij zijn er in ieder geval van overtuigd dat we alert moeten blijven en moeten durven inzetten op nieuwe allianties en andere vormen van samenwerking met diverse partijen”, aldus marketingmanager Barbara Torfs.
Meer dan 400 Belgische ondernemers bij Bol.com
De Nederlandse online retailer stelt zijn website sinds september 2014 open voor Belgische ondernemers. Sindsdien hebben meer dan 400 Belgische bedrijven zich bij Bol.com aangesloten.
“Het gaat om grote partners zoals Schoenen Torfs, maar eveneens kleinere ondernemers die hun omzet kunnen vergroten door hun artikelen ook via bol.com te verkopen. Dankzij deze samenwerkingen en het uitbreiden van ons aanbod in het lifestylesegment verbeteren we continu onze winkel voor onze klanten”, stelt Jan Huysmans, directeur voor België bij Bol.com.
Om die externe verkopers nog beter te ondersteunen kunnen partners sinds kort gebruik maken van de verzendservice van bol.com. Vanaf begin 2016 zullen ze zelfs hun volledige fulfilment kunnen uitbesteden aan het Nederlandse bedrijf.