Op zoek naar partners in de bouw
“We zijn een multinationaal bedrijf dat zich toelegt op het ontwerpen, de productie en de commercialisering van dames-, heren- en kinderkleding. Voor onze internationale expansie willen we commerciële ruimten in grote steden over de hele wereld aankopen. Onze afdeling Architectuur en Engineering is daarom op zoek naar partnerbedrijf in verschillende sectoren van de bouw die ons kunnen helpen bij het opstellen en realiseren van onze vereisten”, heet het op de website van het concern.
Mango heeft zich tot doel gesteld om in 2017 een omzet van 3,27 miljard euro te behalen. Dat is een aangroei met 77% tegenover de 1,85 miljard euro die in 2013 in de boeken terechtkwam. Toch is dat al een neerwaartse bijstelling: aanvankelijk had de Catalaanse groep de ambitie om in 2017 voor 4,97 miljard euro aan verkopen te kunnen bijschrijven. Voor 2014 moesten de 2.731 winkels in 105 landen aan 2,08 miljard euro raken.