Luc Dheedene, de oprichter van Fashion Club 70, geeft officieel de fakkel door aan zijn twee zonen. De 71-jarige zal wel nauw betrokken blijven bij de activiteiten van de modeagentuur.
Mode en hospitality
Miguel en Gregory Dheedene nemen vandaag de leiding over van Fashion Club 70, de Antwerpse modeagentuur die merken als Liu Jo en 7 For All Mankind verdeelt. De twee zonen van oprichter Luc Dheedene waren al decennia werkzaam in het familiebedrijf als commercieel directeur, en worden nu respectievelijk CEO en COO. Het modebedrijf beklemtoont wel dat de 71-jarige niet zomaar van het toneel verdwijnt: als oprichter en vertegenwoordiger zal hij ook in de toekomst erg betrokken blijven.
Fashion Club 70 verdeelt meer dan vijftig luxe- en middensegmentmerken in de Benelux. Doorheen de jaren heeft het familiebedrijf ook zelf geïnvesteerd in retailactiviteiten, zoals het openen van monobrandstores voor Liu Jo en 7 For All Mankind en de multibrandluxeboetieken Verso Antwerpen en Verso Knokke.
In de afgelopen jaren breidde Fashion Club 70 ook uit naar de hospitalitysector met de introductie van de Antwerpse bars Mattherhörn en Mattherhörn Sud, en roomijsformule Gelato Giuliano. Recent kwam er nog een nieuw concept bij: Blueness, een culinaire samenwerking tussen Fashion Club 70 en Sergio Herman. Eerder openden beide partijen ook al samen het sterrenrestaurant Le Pristine.