Nieuwe look en ‘magalogus’
Om opnieuw onder de aandacht te komen, heeft 3Suisses een volledig nieuwe look gecreëerd, die de komende maanden zal gepromoot worden met een tv-campagne, streetmarketing en aanwezigheid op sociale media. Daarnaast voert 3Suisses een nieuw prijzenbeleid in, met scherpe en ronde prijzen en met één prijs voor alle maten. Bestellingen boven 49 euro worden ook gratis geleverd bij een afhaalpunt.
Online blijft het met de ‘magalogus’ een mix tussen een magazine en een catalogus aanbieden. “3Suisses bedacht dit nieuwe format om de band tussen het merk en zijn klanten via de website te versterken. De magalogue is creatiever, spreekt meer tot de verbeelding en sluit beter aan bij de seizoenen”, schrijft het bedrijf in een persbericht.
“Binnen een markt met een alsmaar groter wordende concurrentie zullen we met de herdynamisering van het merkimago in staat zijn onze doelstelling waar te maken: opnieuw het favoriete mode- en decoratiemerk van de Belgen op het internet worden en ons voortbestaan via dit pure-playermodel verzekeren”, stelt Eric Dubois, algemeen directeur van 3Suisses.
Om de komende jaren terug te groeien, zal 3Suisses in twee jaar tijd 150 miljoen euro investeren in België en Frankrijk.