The Future of Shopping kaapt brons weg bij de verkiezing van BAM Marketing Book of the Year. Opnieuw een podiumplek, dankzij jullie massale stemmen. Het werd het een razendspannende wedstrijd, met Kom op! van Marc Michils als verdiende winnaar.
Nek-aan-nekrace
De afgelopen drie weken kregen marketingprofessionals van BAM de kans te stemmen voor hun favoriete marketingboek van 2022. Na een spannende nek-aan-nekrace is het boek Kom op! van Marc Michils verkozen tot Marketing Book of the Year. Dit is marketonderzoek van Marc De Laet, Frederik Picard en Pol Toye eindigde op de tweede plaats. The Future of Shopping van Jorg Snoeck en Pauline Neerman vervolledigt het podium met duizenden stemmen.
“Van harte proficiat aan de welverdiende winnaars, maar ook aan alle genomineerden. In deze uitdagende tijden bieden de boeken bijzonder waardevolle handvaten voor de sector. We zijn dan ook vereerd met deze podiumplek en ontzettend dankbaar voor de talloze mensen die hebben gestemd”, reageren RetailDetail-oprichter Jorg Snoeck en -redacteur Pauline Neerman.
The Future of Shopping: Re-set Re-made Re-tail werd vorig jaar ook al finalist in Nederland, bij de prestigieuze verkiezing van PIM Marketing Book of the Year. De eerste versie van het boek werd al in 2018 door de vakjury verkozen tot Managementboek van het Jaar. “Wie weet is dit het laatste boek door ons geschreven. Misschien is de volgende versie van de hand van ChatGPT?”, knipoogt Jorg Snoeck.