Eind vorig jaar publiceerde RetailDetail twee exclusieve printpublicaties, telkens in een oplage van 5.000 exemplaren. Wie geen papieren exemplaar te pakken kreeg, kan ze ook online doorbladeren.
Analoge beleving
Online was altijd al de biotoop van RetailDetail, maar op tijd en stond willen mensen toch graag ook nog iets fysieks in handen hebben, een uitgave om rustig te doorbladeren. Zoals de analoge beleving van de bakstenen winkel niet zal verdwijnen, zo behoudt ook print zijn unieke waarde. Daarom gaf RetailDetail eind 2021 voor het eerst een Eindejaarsboek uit, een initiatief dat wegens succes een vervolg kreeg in 2022.
Niet één, maar twee papieren publicaties gingen in december op de post: een Eindejaarsboek met de beste cases, interviews en marktstudies van 2022 op A5-formaat, en een Food Book op maat van de foodsector, met een dossier franchising en interviews met foodretailers en FMCG-fabrikanten. Voor wie deze uitgaven niet in de brievenbus aantrof, hebben we ze ook online klaargezet: hier kan je beide publicaties virtueel doorbladeren. Advertenties reserveren voor de edities 2023 kan vanaf nu: contacteer kjell.bries@retaildetail.be.