Ontdek, proef, voel het zelf
The Boxx is een doos met de nieuwste FMCG-producten, persoonlijk afgeleverd door RetailDetail bij de winkelier. Die zijn immers steeds op zoek naar interessante, nieuwe producten. Ze vinden het heel leuk om te leren over nieuwe productontwikkelingen in magazines en online, maar of het nu gaat om inkopers, POS-verantwoordelijken, directeurs, franchisenemers of geranten; ze willen meer info dan op papier te vinden is: ze willen het product zelf ontdekken.
The Boxx is daarom één van RetailDetails nieuwe tools om beter te beantwoorden aan de verwachtingen van lezers en adverteerders. Met The Boxx wenst RetailDetail Food een nieuwe en efficiëntere oplossing te bieden om ‘new product development’ bij de klant te introduceren, naast de kanalen van het magazine en de nieuwe digitale food-nieuwsbrief.
Concreet bestaat The Boxx uit een directe sampling – een ‘box’ met producten om te ontdekken en te testen – naar zowel inkopers als winkels in vier edities per jaar.
Direct contact met de winkelmanagers
Dit jaar start RetailDetail met een selectie van ongeveer 4.000 retailverkooppunten. De interesse bij merkenfabrikanten is nu al groot, omdat zij te kennen geven dat ze niet altijd over een voldoende uitgebreid team beschikken om alle winkelpunten regelmatig of binnen zo’n korte tijdsspanne te bezoeken.
Bovendien hebben nieuwe spelers op de markt ook interesse om hun producten op directe wijze aan de sector voor te stellen. Door nieuwe producten ook rechtstreeks aan winkelmanagers te bezorgen, creëert The Boxx daarenboven een stimulans en vraag van beneden uit om retailers bepaalde producten in hun assortiment te laten opnemen.
Wil u ook uw product in The Boxx zien? Wees er tijdig bij en mail nu naar theboxx@retaildetail.be.