Masterclass met Gino Van Ossel
Nieuwe inzichten met betrekking tot de verhouding online – offline Retail.
Doelgroep: Retail professionals Delhaize
Inhoud
De verschuiving naar online dwingt retailers tot het transformeren van hun winkelnetwerk. Dat behelst veel meer dan het zorgen voor meer beleving.
In deze masterclass zoeken we het antwoord op de vraag naar de rol van de fysieke winkel, hoe groot die moet zijn en waar hij zich moet vestigen.
Daarbij hebben we ook aandacht voor de kosten: kunnen we ons anders organiseren?
Vertrekkend vanuit de behoeften van de consument ontdekken we aan de hand van voorbeelden uit binnen- en buitenland dat het antwoord maatwerk is, in functie van de sector, de concurrentie en het eigen DNA van de onderneming.
Gino Van Ossel is professor Retail Management aan Vlerick Business School.
Hij is één van de toonaangevende retailexperten in Europa.
Zijn presentaties brachten hem naar ruim 25 landen verspreid over 4 continenten.
Taal: Nederlands
Prijs: €450 €300*
*excl. BTW
*excl. servicekosten
Elke masterclass gaat door bij een minimum van 15 inschrijvingen. Inschrijven mogelijk tot een week voor start Masterclass.