Logische – en eenvoudige – eerste stap
Een nieuwsbrief is een fantastisch medium om te communiceren met (potentiële) klanten. Het is snel, flexibel, goedkoop en uitstekend meetbaar. Bovendien zal het leiden tot meer verkeer op de website en een verhoging van omzet en klanten.
Maar voordat een eerste e-mail de deur uit kan, moet er een bestand zijn met e-mailadressen die kunnen worden aangeschreven. Het verkrijgen van e-mailadressen als onderdeel van de klantgegevens is de logische eerste stap. Alleen rijst dan vaak een prangende vraag…
Eén van de vragen die ze bij MailPlus, de meest gebruikte professionele e-mailmarketingapplicatie in Nederland voor het midden- en topsegment, regelmatig horen, is: “Hoe kom ik aan meer e-mailadressen van (potentiële) klanten?” Het antwoord is simpel: op alle mogelijke manieren, altijd en overal. Er zijn talloze manieren om zelf e-mailadressen te verzamelen.
Een aantal daarvan komen dan ook aan bod in de praktische kennisbundel die MailPlus heeft opgesteld om bedrijven direct te helpen met het laten groeien van hun mailbestand. Download hier het whitepaper.