Zalando integreert deze week producten van Beats en Apple in zijn assortiment in vijf landen. Met het nieuwe aanbod zet het modeplatform zijn ambitie om hét startpunt te zijn voor mode en lifestyle extra kracht bij.
“Wearables zijn modestukken”
De uitbreiding gebeurt in twee stappen: vanaf vandaag zijn de Beats-producten reeds verkrijgbaar in Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk en Zwitserland. Vanaf woensdag kunnen klanten uit die landen ook Apple-producten en accessoires, zoals de Apple Watch, AirPods en HomePods via Zalando aankopen.
“Bij Zalando geloven we dat mode en technologie nauw met elkaar verweven zijn. Wearables en tech-accessoires, zoals koptelefoons, smartwatches of telefoonhoesjes, zijn modestukken geworden die de persoonlijke stijl van mensen aanvullen. Het aanbieden van de meest gewilde wearabletechnologie brengt ons weer een stap dichter bij het realiseren van onze visie om het startpunt voor fashion en lifestyle te zijn voor onze klanten”, zegt Andreas Roedl, Vice President Category Men bij Zalando.
De lancering van Beats-producten in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland wordt ondersteund door een exclusieve marketingcampagne “Sound in Style”, inclusief een samenwerking op sociale media met mode-influencers.