Zoals de aandachtige lezers in de url al zagen, heeft RetailDetail ondertussen zijn 2000e artikel bereikt. Wat in het begin van september 2009 startte met een artikel over Action (met op het einde de profetische woorden “het spreekt voor zich dat dit nog maar het begin is… van veel meer!!”), is momenteel een flinke jongeman geworden. Uw portaalsite RetailDetail is sinds maandag dus al (of nog maar) 2000 artikels oud; in het begin wat wankel op de eigen benen, maar nu steeds steviger in eigen schoenen.
Die mijlpaal moet uiteraard gevierd worden, en dat doen we met zowel de lancering van een Engelstalige versie van de website als van een internationale pagina met het belangrijkste nieuws uit gans Europa. RetailDetail verschijnt binnenkort dus niet meer enkel in het Nederlands, maar blijft uiteraard wél nog steeds stevig ingebed in het lokale retail-landschap.
2000 artikels komen er niet zomaar. Onze redacteurs filteren dagelijks het hele medialandschap, opdat de interessantste nieuwtjes met betrekking tot Belgische, Nederlandse of internationale retail hier verzameld worden. Voor zover dat mogelijk is, wordt al dat nieuws ook nog geplaatst in een ruimer kader. Zo krijgt u als lezer niet louter gekopieerde persberichten, maar uitgebalanceerde artikels met achtergrondinformatie.
Dankzij goede relaties doorheen de hele retailwereld sturen we af en toe een gloeiend hete primeur de wereld in. De sabbatperiode van Frans Colruyt, de naamsverandering van Promofashion naar Bel&Bo of de komst van Albert Heijn naar België? U las het eerst hier.
Onze crew telt zowel Belgische en Nederlandse redactieleden die dagelijks een klein tiental nieuwsberichten plaatsen. De Case van de week biedt u elke week een dieptereportage met steeds scherpe nieuwe inzichten in een hot topic uit de retailwereld. In de sectie Retailer in beeld laten we retailers zelf hun verhaal doen in een interview, en in de categorie Toeleverancier in beeld laten we steeds een leverancier u verrassen met zijn aanbod.
Elke week worden de belangrijkste 7 items onder ieders aandacht gebracht dankzij onze nieuwsbrief. Er is echter nog veel meer! Wilt u van al ons nieuws op de hoogte blijven, dan vindt u via onze Twitter of Facebookpagina heel makkelijk al het lekkers waarmee wij uw nieuwshonger proberen te stillen.
Smakelijk!