De Brusselse online biospecialist Kazidomi krijgt een make-over: met een volledig herontworpen website en een betere consumentenervaring wil de e-commercespeler zijn engagement voor een gezondere levensstijl versterken.
Aangepast aanbod en advies
Met zijn vernieuwde webshop wil Kazidomi zorgen voor een persoonlijkere klantervaring. Om klanten beter te ondersteunen, zal de webwinkel hen de mogelijkheid bieden hun winkelmandje aan hun levensstijl aan te passen. Glutenintolerantie, dieet met weinig verzadigde vetten of veel vezels, lactosevrije producten, fairtradeproducten… de site past zich aan via een filtersysteem, zodat de gebruikers toegang krijgen tot een catalogus die volledig overeenstemt met hun wensen en gewoonten.
Kazidomi haalt een belangrijk deel van zijn inkomsten uit een lidmaatschapsmodel (80 euro per jaar). Om nog meer consumenten te overtuigen om voor bio te kiezen, lanceert de onderneming nu een gratis proefabonnement van dertig dagen: wie binnen de maand besluit het lidmaatschapsprogramma weer te verlaten, moet niets betalen. Tijdens de proefperiode ontvangen klanten dezelfde voordelen als de reguliere abonnees, zoals verlaagde prijzen, gratis levering en exclusieve voordelen bij partnermerken.
Ten slotte wil Kazidomi zijn kennis op het gebied van welzijn en voeding aan zo veel mogelijk mensen doorgeven. Binnenkort komt er een panel van deskundigen om de Kazidomi-gemeenschap advies te geven en hen bij hun aankopen te begeleiden. In artikelen of recepten worden de verschillende voordelen van producten uitgelegd, en de beschrijvende fiches worden regelmatig bijgewerkt met nieuwe informatie. Met deze nieuwe functie hoopt de site uit te groeien tot een echt adviesplatform voor consumenten die een gezonde levensstijl nastreven.