Eenvoudiger voor digitale kanalen
“Het aanpassen van ons logo maakt deel uit van een logische evolutie van de markten en van de communicatiekanalen. […] Onze naam verandert. Wat hetzelfde blijft zijn onze fundamentele waarden: de kwaliteit van dienstverlening voor onze klanten, de verscheidenheid van onze competenties, teamwork en de hoogst mogelijke ethische standaarden en hoe we deze inzetten”, zegt CEO Benelux Vincent Querton.
De keuze voor de nieuwe naam en het logo werd om verschillende redenen gemaakt: om te beginnen is de verkorte vorm van de bedrijfsnaam eenvoudiger te onthouden en eenvoudiger uit te spreken. Dat is een flink voordeel voor een bedrijf dat wereldwijd en dus in verschillende talen actief is. Daarnaast is hij volgens JLL ook beter geschikt voor digitale applicaties en mobiele communicatiekanalen.
De komende twee jaar zal het nieuwe logo en de nieuwe naam wereldwijd geïntroduceerd worden. De juridische naam Jones Lang LaSalle Incorporated en die van het dochterbedrijf LaSalle Investment Management blijven wel ongewijzigd.