Het Nederlandse label Mr Marvis, vooral bekend om zijn shorts in allerlei kleuren, krijgt een financiële injectie van Capital A Investment Partners. Het geld moet dienen om de omliggende landen te veroveren.
Geheim
Met Capital A Investment Partners haalt het Amsterdamse broekenmerk voor het eerst een externe financier binnen. Hoe groot de inbreng van de investeringsmaatschappij is, wil Steven Vrendenbarg, medeoprichter van Mr Marvis, niet kwijt. Ook na lang aandringen van Quote houdt hij het bij “een aanzienlijke investering”.
In Nederland heeft het in 2016 opgerichte broekenmerk een zeer succesvol parcours afgelegd. “Sinds het tweede jaar maken wij winst, en dat is altijd zo gebleven”, zegt Vrendenbarg. Vorig jaar verdubbelde de omzet van het label en ook voor dit jaar wordt een verdubbeling verwacht. Maar concrete cijfers wil het bedrijf niet noemen.
Antwerpen
Mr Marvis wil nu werk maken van de internationale expansie. “Op korte termijn willen we onze pop-upwinkel in Antwerpen omzetten naar een permanente winkel, en volgend voorjaar willen we nieuwe winkels openen in Duitsland en Engeland.”