Na een grondige verbouwing heropent de DreamLand-winkel in Waterloo op 10 maart de deuren. In het vernieuwde winkelconcept is meer ruimte voor beleving en wordt het makkelijker om online bestellingen sneller af te halen.
Zen
Volgens divisiemanager verkoop Danny Jenquin zal de vernieuwde winkel in Waterloo er op verschillende vlakken wat anders uitzien dan de doorsnee winkel van de keten. “We willen onze klanten in Waterloo een ‘zen’-winkelbeleving bezorgen. Uniforme kleuren zorgen voor een rustige uitstraling en dankzij de lage rekken krijgen klanten een mooi overzicht van de winkel.”
Daarbovenop is er meer aandacht voor beleving voor kinderen: op verschillende plaatsen zullen zij speelgoed kunnen uitproberen en er is een heus fietsparcours waarop ze nieuwe fietsjes en steps alvast aan een eerste test kunnen onderwerpen.
Ten slotte heeft de nieuwe winkel in Waterloo een speciale zone bij de ingang, waar klanten online bestellingen kunnen oppikken en afrekenen. De afgelopen jaren heeft de retailer zwaar geïnvesteerd in een multichannelstrategie, waarbij de webshop en de fysieke winkels elkaar moeten versterken.