Net zoals tijdens de eerste coronagolf doet Colruyt Group een extra inspanning voor het zorgpersoneel. De retailer schakelt foodservicespecialist Solucious in om boodschappen aan huis te leveren.
Levering aan huis
Vanaf vandaag kunnen zorgmedewerkers online boodschappen bestellen op de website van Solucious en die aan huis laten leveren. De foodservicespecialist van Colruyt Group heeft zijn assortiment uitgebreid met 5.000 producten afgestemd op particuliere klanten. Ze zullen kunnen kiezen uit gekende nationale merken en de huismerken van Colruyt Groep (Boni en Everyday). De prijzen zijn vergelijkbaar met de consumentenprijzen van Collect&Go.
Ook tijdens de eerste coronagolf werkte Colruyt Group een speciale dienstverlening uit voor het zorgpersoneel. Solucious leverde toen van maart tot mei boodschappen op de parkings van 13 ziekenhuizen, zodat het personeel niet meer naar de supermarkt moest.
Voor alle zorgverleners
“De boodschappenoplossing die we in maart uitwerkten voor het ziekenhuispersoneel kon op enorm veel bijval rekenen”, vertelt Yves Van den Brande, verantwoordelijk voor Solucious. Het nieuwe initiatief gaat echter nog een stapje verder: er wordt nu aan huis geleverd, wat toch extra comfort en tijdswinst betekent voor de zorgverstrekkers. Bovendien zal de dienst nu beschikbaar zijn voor alle zorgpersoneel van ziekenhuizen, woonzorgcentra en opvanginstellingen én voor de zelfstandige zorgmedewerkers.
“We hebben voldoende extra capaciteit voorzien om in heel België aan huis te leveren met onze eigen bezorgers. Onder het motto ‘Jullie zorgen, wij bezorgen’ staan we de komende maanden klaar voor alle zorgmedewerkers”, besluit Van den Brande.