Hoe digitaal wordt retail? Dat ontdek je in een nieuwe sessie van Vlerick Retail Platform met getuigenissen van dierencentrum WelloPet en voedselverspillingsapp Too Good To Go. Lezers van RetailDetail maken kans op gratis tickets!
Digitaal staat centraal
E-commerce blijft hard groeien en dwingt de fysieke retail om zichzelf heruit te vinden. WelloPet zit in een bij uitstek ‘fysieke’ branche: dierenverzorging en dierenartsen. 2020 moet het jaar van de expansie worden: recent opende een tweede vestiging, in Lochristi. CEO en medeoprichter Rudy Lefèvre verduidelijkt waarom WelloPet digitaal toch centraal staat in de strategie.
Too Good To Go gebruikt het internet om voedseloverschotten bij lokale handelaars te ontsluiten voor de consument. Franco Prontera, Head of Customer Success, legt uit hoe je tegelijkertijd voedselverspilling kan bestrijden, een aantrekkelijk aanbod voor de consument neerzet én extra omzet voor de handelaar kan creëren.
De presentaties verlopen wegens de coronamaatregelen volledig digitaal. Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag vier lezers GRATIS uitnodigen op de sessie van 19 november. Stuur om kans te maken voor vrijdag 6 november, 12u een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens.