JBC blijft lokale merken ondersteunen. In de tweede editie van haar Local Market staan kerstcadeaus van eigen bodem centraal: 12 Belgische merken kunnen hun producten tonen in de winkels van de modeketen en online.
Win-win
Vanaf 9 november lanceert JBC haar tweede Local Market. Waar de eerste editie draaide rond het thema ‘terug naar school’, staat alles nu in het teken van kerst- en eindejaarscadeaus. In alle filialen van het Limburgse familiebedrijf verschijnen binnenkort producten van 12 Belgische merken. Nieuw is dat de geschenkartikelen nu ook online te vinden zullen zijn op de website van de modeketen.
“De twaalf merken geven met hun bijzondere producten en verhalen een extra dimensie aan de winkelervaring van onze klant. Wij plaatsen op onze beurt bij deze merken een mooie bestelling die erg welkom is in deze onzekere tijden. Zo is de Local Market een win-win voor alle partijen”, verklaart Ann Claes, chief buying officer van JBC.
De gekozen producten zijn zeer uiteenlopend. Elke winkel zal een eigen selectie aan lokale merken krijgen. De prijzen van de artikelen variëren tussen 2,95 en 24,95 euro. “Alle producten zijn ontworpen in België en worden geproduceerd met aandacht voor mens, dier en planeet in België of het buitenland”, beklemtoont JBC.