Hoor het eens rechtstreeks van de consument
Veel vragen over het gebruik van folders blijven vaak onbeantwoord. Vindt de consument bijvoorbeeld wel de promoties die hij verwacht in uw folders? Of hoe zou hij uw folder beoordelen ten opzichte van anderen? Door het breedschalige onderzoek bij consumenten dat de verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” biedt, hoort u het eens allemaal.
De verkiezing zet uw folder bovendien nog eens extra in de bloemetjes: de folder die door de consument als de beste wordt beoordeeld, mag zich één jaar lang de “Beste Folder van het Jaar” noemen. Verschillende retailers gooien daarom ondertussen alles in de strijd om de wedstrijd te kunnen winnen en ook het stemmenaantal begint aardig op te lopen.
Welke folder komt als beste uit de bus?
Tot 4 november kunnen consumenten nog stemmen op wat zij de beste folder van 2013 vinden, waarna op 5 november de negen genomineerden – drie per categorie – worden bekendgemaakt. Vervolgens start een kwantitatieve enquête onder consumenten en een kwalitatieve beoordelingsronde door de professionele jury. Wie uiteindelijk de winnaar is, wordt op 28 november op de RetailDetail Night feestelijk aangekondigd.
Wilt u als de beste uit de bus komen? Vergeet dan niet uw klanten te activeren, bijvoorbeeld met behulp van de speciale actie voor promomateriaal en het gratis te downloaden bannerpakket. Als u vandaag nog bestelt, kan u uw klanten nog drie weken lang motiveren.