Professionele kookmerken en verrassende marketing
Cook & Serve zal binnen enkele maanden zijn deuren openen in hartje Brugge, een bewuste keuze van de initiatiefnemers. “We kijken enorm uit naar de opening van Cook & Serve en treffen momenteel alle nodige voorbereidingen. Het pand in de Geldmuntstraat wordt volledig vernieuwd en omgetoverd in een 200 vierkante meter groot winkelparadijs voor de levensgenieter”, zegt Tom Van Moer.
Om op te vallen tussen al het andere retailgeweld willen ze bij Cook & Serve op vlak van marketing verrassend uit de hoek komen. Vooral de mascotte zou daarbij een belangrijke rol spelen: “Maurice, de mascotte van Cook & Serve en onderdeel van het logo, zal de mensen informeren, verleiden en een selectie maken uit de beste producten op de markt”, zegt medeoprichter Lode Verschuere.
Bij Cook & Serve zal je een ruim assortiment aan benodigdheden voor de hobbykok vinden, met daarnaast ook producten voor het interieur en geschenken. De winkel zal ook professionele kookmerken aanbieden. Momenteel wordt ook al bekeken of er ook een Cook & Serve kan komen in andere steden.
Oprichters met ervaring
Beide oprichters hebben al flink wat ervaring die ze kunnen aanwenden tijdens hun nieuwe project. Tom Van Moer heeft al 10 jaar retailervaring bij onder andere Habitat en Go Sport, Lode Verschuere is eigenaar en oprichter van marketing- en persbureau MarketAir en mag onder andere Thomas Cook Airlines en Jetairfly tot zijn klanten rekenen.