Het nieuwe nummer van RetailDetail Magazine valt één dezer bij de abonnees in de bus. Op de cover: retailicoon Wouter Torfs. Binnenin staat meer lekkers, waaronder een dossier over wat artificiële intelligentie kan betekenen voor retailers.
Trends in retail design
De derde printuitgave van RetailDetail Magazine dit jaar gaat dieper in op de transformatie die de schoenwinkels van Torfs momenteel doormaken. Schoenwinkels? Nee, ze worden echte lifestylewinkels. CEO Wouter Torfs geeft duiding bij de extreme make-over. Verderop: retailverhalen van onder andere Luc van Mol (ZEB), Aveve, Chocolate Company en ‘Local Hero’ Butiq in Kasterlee.
RetailDetail peilt ook naar de gezondheid van de Leuvense winkelstraten, zet de trends in retaildesign op een rijtje en gaat dieper in op het potentieel van kunstmatige intelligentie voor grote en kleine winkeliers.
Dit en nog veel meer lees je in dit nieuwe magazine, dat net als onze andere printpublicaties nu ook te doorbladeren is op de RetailDetail website. Veel leesplezier!