Andrew Lane, die eerder werkte voor Vera Wang, Donna Karen, Narcisco Rodriguez en Tommy Hilfiger, is benoemd tot de nieuwe Global Design Director bij lingeriemerk Hunkemöller.
Ruime ervaring
De 41-jarige Andrew Lane is geen onbekende in de mode-industrie, want hij heeft meer dan 16 jaar ervaring bij merken als Vera Wang, Donna Karen, Narcisco Rodriguez en Tommy Hilfiger.
Andrew Lane: “Het is een eer om voor Hunkemöller in deze nieuwe functie te gaan werken. Dit is een unieke kans om mijn modekennis voor dit opmerkelijke merk te delen en toe te passen. Ik vind het fantastisch dat Hunkemöller gelooft in het ontwerpen van producten voor iedereen. Samen zullen we Hunkemöller naar een hoger niveau kunnen tillen.”
CEO Philip Mountford is blij met de komst van Lane. Hij kijkt ernaar uit om met hem samen te werken en is ervan overtuigd dat zijn positieve energie, creativiteit en ervaring in de mode-industrie het lingeriemerk zullen versterken. De eerste collectie van de hand van Lane is de komende herfst-wintercollectie.