Bent u foodretailer of FMCG-professional? Besteed dan even vijf minuten van uw tijd aan het invullen van een korte enquête over prijszetting in de sector. Wie dat wenst, ontvangt de volledige resultaten van het onderzoek.
Inzicht in prijsdynamiek
Consultancybedrijf BrainTower voert een nationaal onderzoek naar prijszetting in foodretail, bij professionals en consumenten. Het onderzoek behandelt aspecten als omnichannelprijzen, regionale prijzen en prijsfluctuaties. Voor het eerste deel van het onderzoek vraagt het bedrijf maximum 5 minuten van uw tijd om aan een enquête deel te nemen. De antwoorden worden volledig anoniem verwerkt via het Surveymonkey platform. De enquête zal worden afgesloten op 26 februari 2019.
Aan het einde van de vragenlijst heeft u de optie uw emailadres achter te laten indien u na afloop van het onderzoek het volledige rapport wil ontvangen. Dit rapport zal alle resultaten en unieke inzichten bevatten over de prijsdynamiek volgens professionals maar ook volgens consumenten. Deelnemen aan de enquête kan via deze link. Voel u vrij om de vragen ook te bezorgen aan contacten binnen uw organisatie of netwerk voor wie dit onderwerp relevant is.