China is vandaag veel meer dan het land van de bami en het buskruit, het is het land van de gezichtsherkenning, van de smartphone en van de ‘mega malls’. RetailDetail gidst je door een retailland dat zijn gelijke niet kent.
1,3 miljard digitale shoppers
Wist je dat China, het meest bevolkte land ter wereld, inmiddels al 1,3 miljard inwoners telt? En dat die Chinezen ook bij de meest gretige en meest digitale shoppers van de planeet horen? Je leert er alles over tijdens de retailhunt naar China van RetailDetail van 24 tot 29 maart 2019.
China strekt vandaag tot voorbeeld voor de meest vooruitstrevende retailers. Het is niet alleen een markt met veel potentieel, met een razendsnel groeiende middenklasse die meer vertrouwen heeft in Westerse producten dan eigen merken: het is ook een land van ongebreidelde technologische innovatie. Zelfsturende wagens rijden er al rond en de metro betaal je door je gezicht te laten lezen.
Laatste plaatsen beschikbaar
Zes dagen lang gaat RetailDetail er dan ook op ontdekkingsreis met topmanagers van de grootste retailbedrijven van het land, onder professionele begeleiding van experten als Jorg Snoeck en Ellen De Vos (UGent). Ga op bezoek bij wereldspelers Alibaba en Tencent, ontdek lokale trendsetters en verdwaal in ‘mega malls’ met alles van toegevoegde reality tot hipster-koffiebars.
Wie zet in China de toon en hoe ga je er als Westers bedrijf mee om? Wat kan je leren van de Chinese markt? Vervoeg deelnemers uit de meest uiteenlopende sectoren, waaronder Decathlon, Colruyt, Torfs, Terre Bleue, Foodmaker, JBC, Van Marcke en Excellent, en schrijf je nog snel in voor retailhunt China 2019. Wees er vlug bij, want er zijn nog maar twee plaatsen beschikbaar!