De vierde studienamiddag van het Vlerick Retail Platform 2018 vindt plaats op 22 november met als thema ‘omnichannel’. Brico en Ikea komen vertellen hoe je met de digitale klantreis geld kan verdienen. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie.
Drempels nemen
Hoe breng je omnichannel in de praktijk en wat levert het op? Minder dan 10% van de retailers beweert met omnichannel geld te verdienen, meer dan 80% zegt nog altijd niet omnichannel te zijn. Ikea heeft haar omnichannel dienstverlening onlangs vervolledigd met een webshop en laat haar Belgische klanten nu shoppen waar, wanneer en hoe zij dat precies willen. Welke drempels moesten ze hiervoor nemen en wat zijn de eerste ervaringen? Marketing & customer experience manager Anne-Clotilde Picot komt het uit de doeken doen.
Kan omnichannel iets betekenen voor de doe-het-zelfsector? Maxeda, in ons land vooral bekend van Brico, speelt in op de klantenreis in het digitale tijdperk. Hoe, dat vertellen manager digital Luuk Roestenberg en service delivery manager Gordon Smit.
De bijeenkomst begint om 13u30 in Wemmel. Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag vier lezers GRATIS op de sessie van 22 november uitnodigen. Stuur om kans te maken voor donderdagochtend 8u een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens.