Virtueel, interactief, online meets offline, experience shopping… Kortom, precies zoals de marketeers van vandaag het dicteren. Zo is de nieuwe Store Stylist van Pinko. Modeboetiek Pinko installeert in zijn Antwerpse vestiging een interactief etalagescherm. Met behulp van de Pinko Store Stylist, een groot touch screen scherm, kunnen klanten en passanten de volledige collectie ontdekken.
De Pinko Store Stylist is een interactieve toepassing die toelaat om het ganse assortiment te doorzoeken, onder andere volgens verschillende stijlcategorieën (gaande van Chic in the City tot Shining Rock) of naargelang kledingstuk en kleur. Ook worden allerhande mogelijke combinaties worde gepresenteerd door een styliste.
In Milaan werd de interactieve etalage voor het eerst uitgetest. Nadat het een groot succes bleek, is de Store Stylist naar Antwerpen gebracht. Volgens Pinko heeft de Store Stylist effectief bijgedragen tot een toename van de verkoopcijfers in Italië. De interactieve etalage zal anderhalve maand in de boetiek in de Huidevetterstraat blijven.