Klanten van Colruyt kunnen voortaan ook rechtstreeks via de MyColruyt-app aankopen doen bij Collect&Go. Ook kunnen boodschappenlijstjes voortaan ingedeeld worden volgens de looproute in de winkel.
Op vraag van de klant
“Sinds de lancering vorig jaar hebben we heel wat nuttige feedback ontvangen van onze klanten. Een duidelijke en directe link tussen MyColruyt en Collect&Go kwam daarbij geregeld naar boven”, zegt marketingdirecteur Guy Elewaut. “Onze klanten kunnen vanaf nu hun boodschappenlijstje met één klik op het Collect&Go-icoontje meteen online reserveren en nadien afhalen in een van de Collect&Go-afhaalpunten.”
Daarnaast vroegen heel wat klanten ook of het mogelijk was om hun boodschappenlijstje zo te sorteren, dat die hun route zou volgen in de winkel. Zo is de kans dat er iets vergeten wordt meteen een pak kleiner, aangezien het volgende item op het lijstje ook steevast het volgende in de winkel is. “Begin juli begonnen we de nieuwe functionaliteit te integreren en vandaag is ze al beschikbaar voor meer dan 150 Colruyt-winkels”, aldus Elewaut.
In de toekomst zal er nog verder gewerkt worden aan de app. Zo komen er meer filters voor de zoekfunctie en moet er ook een betere afstemming komen tussen MyColruyt en de onlangs gelanceerde Xtra-app.