De tweede studienamiddag van het Vlerick Retail Platform 2017 vindt plaats op 14 september. Het thema: Marketing, klanteninteractie en communicatie in het digitale tijdperk. Lezers van RetailDetail maken kans op een gratis invitatie!
Online en offline touchpoints
In het digitale tijdperk gebruikt de klant online en offline ’touchpoints’ kriskras door elkaar. Hij neemt zelf de controle over zijn kooppad, maar wat betekent dat voor de retailmarketeer? Welke media zetten we in? Werkt ‘push’ communicatie nog, of moeten we enkel nog over touchpoints praten? Wat werkt wel en wat niet? Coolcat, Colruyt en Smartphoto delen hun ervaringen.
De bijeenkomst vindt plaats vanaf 13u30 in Wemmel. Meer informatie vind je op de website van het Vlerick Retail Platform. RetailDetail mag vier lezers GRATIS naar de sessie van 14 september sturen. Stuur om kans te maken voor vrijdag 8 september 12 uur een mailtje naar redactie@retaildetail.be met uw naam, bedrijf, functie en contactgegevens.