Gedurende vier dagen laat Lidl de consumenten proeven van de zomer, in een pop-upwinkel aan het strand. Bovendien gaat de retailer nu ook van start op Instagram.
Actief en gezond genieten
Met de keuze voor de beachclub wil Lidl haar productgamma voorstellen tijdens toegankelijke en gratis zomerse activiteiten. “In onze beachhouse tonen we gedurende 4 dagen dat gezond en actief genieten tijdens de zomer helemaal niet duur hoeft te zijn. Een dermatoloog geeft uitleg over de juiste zonnebescherming, we gaan aan de slag met vers fruit om gezonde smoothies te maken. De iets actievere strandliefhebber kan zijn of haar evenwicht uittesten tijdens het paddleboarden” , zegt woordvoerder Isabelle Colbrandt.
Hieraan koppelt Lidl ook de nodige activiteiten op sociale media. Begin mei 2017 overschreed de keten de kaap van 400.000 volgers op Facebook. Daarmee is Lidl Facebookkampioen onder de Belgische supermarkten. De retailer zet sterk in op interactie: Lidl-fans kunnen bijvoorbeeld beslissen welk product er volgende maand in promotie zal staan en zelf de korting meebepalen op bepaalde producten. Nu gaat Lidl van start op Instagram om recepten en andere tips te delen met de klant.
De #LidlBeach Club is open voor het publiek van 25 tot en met 28 mei vanaf 11u aan de Koning Ridderdijk 100 in Westende.