Noppies, de modeketen voor zwangere vrouwen en baby’s, gaat al zijn winkels in een nieuw jasje steken vanwege het tienjarig bestaan van de keten. De eerste winkel die het nieuwe concept mag ontvangen, is die in Rotterdam.
Eigen merken duidelijker in beeld
Volgens Noppies gaan de winkels in de toekomst lichter en luchtiger worden. Ze worden ook anders ingedeeld, waarbij vooral de zes eigen merken van Noppies beter en duidelijker in beeld moeten worden gebracht. Daarnaast is er ook meer ruimte gemaakt voor paskamers.
“Het portfolio van Noppies is inmiddels aanzienlijk met 6 verschillende merken op het gebied van baby, kinder en zwangerschapskleding. Als de klant binnenkomt moet zij in één oogopslag kunnen zien wat Noppies is, wat Esprit en wat Supermom en al kunnen bepalen wat bij haar past en waar zij naar op zoek is”, zegt een woordvoerder over het nieuwe concept.
De eerste winkel die vernieuwd wordt, is dus die van Rotterdam. De anderen zullen daarna snel volgen. Noppies heeft momenteel 17 eigen winkels in Nederland, België en Duitsland. De merken van het bedrijf worden daarnaast verkocht bij meer dan 350 verkooppunten.