Een mooie primeur: FÏNLEY, een merk van Coca-Cola, verrast met gepersonaliseerde advertenties in RetailDetail Food, de inspiratiekrant voor supermarktondernemers.
Krachtige aanspreking
FÏNLEY, een caloriearme, licht bruisende frisdrank voor volwassenen, spreekt de lezers in het tiende nummer van RetailDetail Food met de voornaam aan, om de aandacht te vestigen op de lancering van twee nieuwe ‘mocktails’ (of alcoholvrije varianten op bekende cocktails). “Beste <VOORNAAM>, heb jij voldoende ervaring voor de nieuwe FÏNLEY Spritz en Royal?”, zo luidt de boodschap. Elke lezer ziet wel degelijk zijn of haar eigen voornaam in de advertentie. Een krachtige manier om de belangstelling en betrokkenheid van de lezer te wekken.
Bovendien opteerde adverteerder Coca-Cola ervoor om in dit nummer enkel de lezers van Carrefour en Delhaize aan te spreken. De overige lezers krijgen een andere advertentie te zien.
Content op maat
Dit sterke staaltje van personalisering illustreert mooi de mogelijkheden voor adverteerders in RetailDetail Food, de inspiratiekrant op maat van supermarktondernemers. Uniek aan dit vakblad is namelijk de gedeeltelijk gepersonaliseerde inhoud.
Verschillende lezersgroepen krijgen content op maat te lezen – een technisch hoogstandje dat mogelijk wordt gemaakt door een exclusief partnerschap met Symeta, specialist in gepersonaliseerde printcommunicatie. Oook adverteerders kunnen dus van deze mogelijkheid gebruik maken. RetailDetail Food slaat zo als eerste de brug tussen vakblad en direct mail.
Ook benieuwd naar de gepersonaliseerde (en andere) advertentiemogelijkheden in RetailDetail Food? Neem dan contact op met accountmanager Constantijn Van Leuven op 0496 28 21 82.