De Belgische modeketen JBC gaat zijn kindercollecties verkopen op het Nederlandse Bol.com. De collecties van JBC betekenen opnieuw een uitbreiding van het assortiment Baby & Kind bij de webshop.
“Ideale partner”
“We zijn erg blij om een bekende, Belgische naam zoals JBC in onze winkel te mogen verwelkomen. Om onze Nederlandse en Belgische klanten niet enkel een maximale keuze in assortiment te bieden, maar ook in prijs en beschikbaarheid, gaan we graag nieuwe samenwerkingen aan. Zo hebben onze klanten niet enkel toegang tot een uitgebreid, maar ook een uitzonderlijk en ongekend aanbod”, verduidelijkt Kiki Lauwers, directeur België bij bol.com.
“Klanten staan uiteraard centraal bij JBC, daarom willen wij elke klant een consistent goede shopervaring bieden. We streven in onze omnichannel-aanpak naar een perfect samenspel tussen fysieke winkels, kiosken en online shops. Maar we willen de klant vooral zelf laten beslissen waar en wanneer zij of hij kleding van JBC koopt. Bol.com is daarin een ideale partner”, aldus Lode Van Laere, Chief Omnichannel Officer bij JBC.
Bol.com stelt sinds 2014 zijn platform open voor ondernemers uit België en momenteel verkopen al meer dan 1.000 Belgische winkeliers hun producten via de webshop. Door hun producten op Bol.com te verkopen, krijgen ze in één klap toegang tot meer dan 6 miljoen nieuwe klanten.