Het Nederlandse online warenhuis bol.com heeft een samenwerking afgesloten met America Today, om de collectie America Today Junior voortaan ook op de webshop te verkopen. Zo wordt het aanbod Baby & Kind nog verder uitgebreid.
Grotere online zichtbaarheid
“We zijn erg blij met deze mooie samenwerking. Door onze kleding aan te bieden via bol.com hopen we op een nog grotere online zichtbaarheid bij een miljoenenpubliek voor ons assortiment kinderkleding. We verkopen al via diverse kanalen, en bol.com is een mooie toevoeging voor ons. We verwachten veel van deze samenwerking”, zegt Gerdien van Vuurde, marketing en e-commerce manager bij America Today.
De collectie America Today Junior loopt van joggingbroeken over jassen naar broeken en jurkjes in de maten 110-116 tot en met 170-176. America Today verkoopt zijn producten via de service ‘Verkopen via bol.com’, waarlangs ondertussen al meer dan 11.000 grote en kleine ondernemers hun producten verkopen op het platform van bol.com in ruil voor commissie.
De afdeling Baby & Kind op bol.com bestaat momenteel uit meer dan 80 verschillende merken. Er worden duizenden kledingstukken verkocht gaande van de kleinste tot de grootste kindermaat.