Bekend van de Marcellekens
Le Fabuleux Marcel de Bruxelles zag in 2007 het licht. Aanvankelijk ging het alleen om een assortiment zogenaamde ‘marcellekes’, de legendarische onderlijfjes zonder mouwen. In het tweede seizoen kwamen er truien, jassen, jurken, t-shirts, hemden en broeken bij.
De combinatie van ontwerpen, de productie opvolgen en de verkoop verzorgen, werd initiatiefneemster Kaat Blommaert echter te veel. Enkele maanden geleden besloot ze daarom haar eigen verkooppunten te sluiten en naar een andere oplossing op zoek te gaan. Die is er nu gevonden via een partnerschap met de ZEB-keten.
Groeiend winkelpark
Vanaf februari zullen de nieuwe Marcels te koop worden aangeboden in alle fysieke winkels en op het online verkoopplatform van ZEB. Later zal het aanbod worden uitgebreid met jurken, broeken, jassen en accessoires.
De samenwerking met ZEB biedt Le Fabuleux Marcel de Bruxelles bovendien het voordeel in een groeiende keten terecht te komen. Tegen eind 2017 wil ZEB haar aantal verkooppunten in België immers uitbreiden tot 70.