In een nieuwe campagne toont Colruyt Group hoe Bike Republic, Jims, Boni Plan’t en Newpharma consumenten helpen om gezonder te leven. Het bedrijf wil een geloofwaardige, betrouwbare speler worden op vlak van gezondheid.
Breed aanbod
Al enkele jaren zet Colruyt Group sterker in op gezondheid en welzijn. Met een nieuwe campagne op sociale media en de landingspagina “Stap voor stap gezond leven” zet de groep de ambitie om op langere termijn een geloofwaardige, betrouwbare speler te worden op vlak van gezondheid kracht bij. De campagne start vandaag en loopt nog tot midden april.
Door vier verschillende merken uit te spelen in de campagne, toont Colruyt Group hoe breed het aanbod producten en diensten is op vlak van gezondheid. “De boodschap voor onze klanten: of je nu vier keer per week gaat sporten, een wekelijkse veggiedag inplant, wat vaker de fiets neemt of je lichaam een vitamineboost geeft, Colruyt Group is er om je stap voor stap te helpen om gezonder te leven.”
Voor klanten en medewerkers
De retailer wil klanten ondersteunen en een gezonde levensstijl makkelijk te maken voor iedereen. Een recent voorbeeld is de Health Club van Jims, een online platform waar sporters gepersonaliseerde tips en recepten ontvangen. “Zo ‘empoweren’ we klanten om hun gezondheid in eigen handen te nemen.”
Medewerkers kunnen een beroep doen op interne gezondheidsdiensten en op een aanbod groeitrainingen rond bewegingstechnieken, rugschool, assertiviteit, veerkracht en focus. “Het doel? Medewerkers die zich goed in hun vel voelen op fysiek, mentaal én sociaal vlak. Dat beschouwen we als een win-win, want wanneer medewerkers groeien, groeit ook het bedrijf.”