Carrefour lanceert in België een verzekering die klanten helpt hun koopkracht te behouden bij onvoorziene omstandigheden: ze biedt een aanvullende uitkering bij werkloosheid, een ongeval met hospitalisatie, arbeidsongeschiktheid of verlies van autonomie.
Dienstenaanbod uitgebreid
Carrefour lanceert de verzekering “Caddy Protect” in België: voor een premie van 2,9 euro per maand kunnen klanten een maandelijkse uitkering van 75 euro of een eenmalige uitkering van 500 euro ontvangen, zodat ze zonder zorgen hun dagelijkse boodschappen kunnen blijven doen – en niet noodzakelijk bij Carrefour. Consumenten tussen 18 en 80 jaar kunnen van deze verzekering gebruikmaken, ongeacht of ze student, werkend, werkzoekend of gepensioneerd zijn. De verzekering volledig digitaal en vereist geen medische formaliteiten.
Met deze lancering breidt Carrefour zijn dienstenaanbod verder uit. De retailer biedt ook al mobiele telefonie, een fotoservice, vakanties (Carrefour Voyages) en tweedehandsverkoop (Carrefour Reeborn) aan. Carrefour Finance ontwikkelde de verzekering in samenwerking met CNP Assurances, een dochteronderneming van La Banque Postale in Frankrijk. Daar is de verzekering al sinds 2023 op de markt.