De affiche van het Omnichannel & E-Commerce Congress van RetailDetail op donderdag 27 maart wordt stilaan compleet: ook Bol en Torfs zullen het podium betreden. Volgende week volgen nog meer namen.
Nieuwe businessmodellen en duurzame groei
Country lead Bram Vromans en projectmanager Yasmine van Moortel komen op het RetailDetail Omnichannel & E-Commerce Congress illustreren hoe onlineplatform Bol in België verder gaat dan transacties en inzet op langdurige klantrelaties, nieuwe businessmodellen en duurzame groei. Daarnaast zoomen de sprekers in op de impact van toenemende concurrentie en regelgeving. Het wordt een keynote waarin je ontdekt hoe innovatieve omnichannel-strategieën, slimme samenwerkingen en klantgerichte marketing de toekomst van retail vormgeven.
Ook Anouck Van der herten, e‑commercemanager bij schoenketen Torfs, komt spreken op 27 maart. De toonaangevende retailer waakt slim over de complementariteit tussen de fysieke winkels en de webshop.
Eerder maakten we al bekend dat sprekers van Decathlon, Kruidvat en Tom&Co zullen aantreden op het jaarlijkse congres. Leerrijk wordt het event zeker: omnichannel is al een tijdje het nieuwe normaal in retail, maar toch hebben veel retailers nog altijd geen volledige omnichannelstrategie – er ontbreken vaak nog stukken. Wie op zoek is naar de ontbrekende puzzelstukken kan komen leren van toonaangevende retailers en experts.
Tickets scoor je nog tot 28 februari aan voordelig “early bird”-tarief. Wacht dus niet en bestel via de knop hieronder.