Zalando verstevigt zijn samenwerking met Diane von Furstenberg: een brede selectie van haar ontwerpen is voortaan exclusief beschikbaar op het onlineplatform in 25 Europese landen.
Nieuwe generatie aanspreken
Zalando wordt de enige retailpartner van Diane von Furstenberg (DVF) in Europa. Het luxemerk blijft daarnaast wel nog steeds beschikbaar in de webshop dvf.com en in de DVF boetiek in Brussel. Met de steun van Zalando’s focus op digitale innovatie en eigentijdse storytelling wil DVF naar eigen zeggen een nieuwe generatie modeliefhebbers aanspreken. “Zalando deelt onze visie om de kracht van vrouwen te onderstrepen en hen kwaliteitskleding te bieden waarin ze zich zelfverzekerd voelen,” zegt Diane von Furstenberg.
Het merk maakt al sinds 2018 deel uit van Zalando’s portfolio van designermerken. Sinds begin vorig jaar zet het modeplatform nog sterker in op luxe, met de “Zalando Designer experience”, die een winkelervaring in boetiek-stijl wil bieden voor designermerken. Beide partners zullen hun verdiepte samenwerking vieren met een gezamenlijke marketingcampagne in maart.