Vandaag beleeft de INNO-vestiging in het Woluwe Shopping Center z’n heropening na een grondige verbouwing. Klanten ontdekken er een nieuwe winkelindeling, nieuwe merken en digitale toepassingen.
Nu ook eigen merken
“Met de remodelling van onze department stores bouwen we winkel per winkel verder aan de strategische herpositionering van INNO”, zegt CEO Armin Devender. “Net als de eerder vernieuwde filialen evolueert ook INNO Woluwe nu naar een premium grootwarenhuis met een exclusieve uitstraling en ongezien comfort voor de shoppers.”
Bovendien breidt ook het assortiment verder uit. “We zijn erg tevreden voortaan ook eigen merken te kunnen aanbieden. Dankzij onze nieuwe eigenaars en de steun van Åhléns vullen we hiermee een leemte in ons assortiment”, aldus Devender. “Na de uitstekende resultaten van de afgelopen jaren verwachten we opnieuw gunstige resultaten voor het onlangs afgesloten boekjaar.”
Comfort en luxe
Bij elke remodelling optimaliseert INNO het nieuwe winkelconcept. In de eerder verbouwde winkels geven klanten aan dat ze beter hun weg vinden en de loungezones appreciëren. Daarom ging de retailer in Woluwe opnieuw een stap verder, met een nog groter shoppingcomfort en een nog modernere, luxueuzere uitstraling als resultaat.
Digitale schermen leiden shoppers doorheen het hele warenhuis: aanraakschermen bij de roltrappen en de liften wijzen klanten concreet de weg; schermen boven de gangpaden en bij de centrale kassa’s informeren over interessante acties en promoties; inspirerende video’s in de etalages brengen de sfeer tot buiten de winkel.
Nieuwe luxemerken
Ook de indeling van de department store is ingrijpend veranderd. Sommige afdelingen werden uitgebreid, andere verhuisden naar een andere verdieping. Zo verhuisde de lingerieafdeling naar de eerste verdieping, naast de damesmode, zodat vrouwen alles wat ze nodig hebben op één verdieping kunnen vinden. De afdeling hemden is verhuisd naar de tweede verdieping, bij alle herenmodemerken, waardoor de parfumerie op het gelijkvloers meer ruimte krijgt. Hier opent Kiko hier voor het eerst een shop-in-shop in een department store.
Meer dan veertig nieuwe merken versterken de premium-uitstraling van INNO Woluwe, met onder andere Hugo Boss in de damesafdeling en Hacket en Calvin Klein Jeans bij de heren. Op de afdeling juwelen verschijnen merken als Diamanti per Tutti en My Jewellry, en de afdeling handtassen en bagage schuift op richting luxe met bijvoorbeeld Pinko, Coccinelle, Kurt Geiger en Cabaïa.