Laat de beste folder uit de bus komen
Wie dacht dat de folder zou verdwijnen met de opkomst van online marketing, is eraan voor de moeite. De huis-aan-huisreclamefolder houdt zelfs prima stand. De reclamefolder blijft een belangrijk en door de consument geapprecieerd medium om aanbiedingen en promoties te ontvangen.
Maar bereikt jouw folder wel het gewenste doel? Wat denken klanten nu eigenlijk echt van je folder? Vindt de consument de promoties die hij/zij verwacht in je folders, en hoe zou hij of zij je folder beoordelen ten opzichte van andere?
De verkiezing van de “Beste Folder van het Jaar” helpt je elk jaar om een oprecht en objectief antwoord te vinden op deze vragen. Elke retailer kan via dit onderzoek zijn eigen waarderingscijfers bekomen, alsook benchmarks binnen zijn categorie. En indien jouw folder door de consument als de beste van zijn categorie wordt beoordeeld, dan mag je jezelf één jaar lang de retailer met de “Beste Folder van het Jaar” noemen.
Iedere retailer die folders verdeelt, neemt deel aan deze verkiezing. Voor het stemmen zijn alle folders ingedeeld in vier categorieën:
- Home & lifestyle
- Supermarkten
- Electro & telecom
- DIY, tuin & dieren